Подорож до країни Ввічливості і доброти - Вихователь ГПД - Ропій Вікторія Анатоліївна - Каталог файлів - Гусятинська ЗОШ

Головна » Файли » Ропій Вікторія Анатоліївна » Вихователь ГПД

Подорож до країни Ввічливості і доброти
31.10.2016, 15:11

                    Тема: «Подорож до країни Ввічливості і доброти» 
Мета: Конкретизувати уявлення школярів про найвищі людські доброчесності (шляхетність, чуйність, відданість, вдячність, милосердя тощо); сформувати правильну морально-етичну оцінку людських вчинків; підготувати до реальної поведінки за законами добра і краси.
Обладнання: карта сузір'я з зірками; картки з правилами.
1.    Вступне слово вихователя
Кожна людина своєрідна, але щоб засяяти їй в повній красі, треба навчитися правил культури – тільки тоді людина буде для людей. Учень може вчитися добре, навіть відмінно, але в побуті він неакуратний, з товаришами грубий.
Що означає «вести себе культурно»?
(Учні висловлюють свою думку)
Давним – давно слова ввічливість і правила поведінки ніхто не придумав спеціально вони складались поступово. Взяти, наприклад, правило знімати шапку. Воно з'явилось ще в середині століття. Знімаючи шапку, ви ніби показуєте, що в руці його немає зброї. Це означало: «Я тобі довіряю – ось моя голова!»
Слово бідь-ласка ніби прокладає міст між людьми,пом’якшує їх  відносини.
Тому, щоб дізнатися більше добрих і ввічливих слів ми відправимось до країни Ввічливості і доброти.
Зупинка А. Як ми вітаємось?
Правила написані на картках,які читають діти. Діти розповідають,як вітаються дорослі,як-вони.
Для того,щоб уникнути помилок,треба знати такі правила:
                        - Вислуховую співрозмовника,не перебиваю.
                        -У розмові не вимахую руками,не жестикулюю без потреби.
                        - Не кажу про присутніх  «він» або  «вона».
                        - Не говори погано про відсутніх.
                         -В розмові з рідними і старшими не підвищую голос.
                        -І в школі,дома в мене однакова вихованість.
Зупинка Б. Сузір’я шляхетних вчинків.
Завдання: Відгадати мультиплікаційного героя,що здійснив гуманний вчинок і збагатив сузір’я новою зорею.
Варіанти шляхетних вчинків.
Зірочка Вдячності
На противагу старшим, цей хлопчик гостинно зустрів дорогу гостю, продемонструвавши приклад гідного ставлення до людини похилого віку.                                                             
                       (Онук «Зустрічайте бабусю»)
Зірочка Добра
Герой та його добрі друзі гарно привітали іменинника цікавими подарунками та допомогли весело відсвяткувати день народження.
                     (Вінні-Пух «Пригоди Вінні-Пуха»)
Зірочка Милосердя
Останнє бажання дівчинки повернуло здоров'я хворому хлопчику.
                   (Дівчинка Женя «Квітка-Семицвіт»)
Пропонуємо дітям пригадати ще кілька гуманних вчинків мультиплікаційних персонажів та дати відповідні назви безіменним зорям.
Зупинка В  .  Терези Добра і Зла
Завдання. Пригадати позитивні та негативні  вчинки певного мультиплікаційного  героя та за кількісною перевагою визначити, добрий він чи злий.
                                     Варіанти персонажів та їх справи.
Вовк
Добрі вчинки
Захистив і виховав людське дитя («Мауглі»)
Допоміг старому псу повернути прихильність    господарів
(«Жив був пес»)
Виростив викрадене теля
(«Вовк і телятко»)                                               
     Злі вчинки                                     
Намагався з'їсти трьох поросят                
  («Вовк і поросята»)
Викрав чотири заячих синочка і                                      
лапочку дочку.
(«Пригоди в Новорічну ніч»)
З’їв семеро козенят
(Вовк і семеро козенят)

 Миша
Добрі вчинки                                                         
Вирятувала  від  голоду  і  холоду  бідну 
 дівчинку.
(«Дюймовочка»)
Гостинно поділилась 
з іншими  теплою  оселею
(«Рукавичка»)
Допомогла витягнути ріпку
(«Ріпка»)                  
Злі вчинки
Постійно набридали коту  
Леопольду (‘’Пригоди кота Леопольда і двох мишей)
Перетворили на потворного  Лускунчика  королівське дитя
(Лускунчик і мишачий король)
Весь час ухилялись від роботи і зазіхали на дармові пирога
(Півник і двоє мишенят)
 
Зупинка Г. Мультиплікаційні ерудити.
Завдання: правильно та швидко відповісти  на запитання конкурсу.
 Варіанти  конкурсних  запитань.
1.    Які подарунки і від кого отримав на день народження ослик  Іа  ? (Пригоди Вінні-Пуха)
2.    Хто допомагав  Герді  рятувати Кая ? (Снігова  королева)
3.    Хто і чому став новою мамою мамонтеняті ?(Мама для  мамонтеняти)
4.    Як  зумів поєднати пристрасть до полювання  і любов до тварин  пес Шарик?(Троє із простоквашино)
Правильні  відповіді.
1. Горщик  від  ведмедя,клаптик  повітряної  кульки-від  поросяти, власний  хвіст -  від  сови.
2. Старенька   фінка , олень, розбійники.
3. Слониха. Мамонтеня   втратило  рідну  маму.
4. Натомість  рушниці  використовував  фотокамеру.
III. Підсумок.
         Ось  ми  і  прогулялися  країною  Ввічливості  і  доброти, зробили  для  себе  висновок:
«Будьмо  ввічливими, бо  ніщо  не  дається  нам  так  дешево  і  не  ціниться  так  дорого,  як  ввічливості  і  добро».

Категорія: Вихователь ГПД | Додав: ropiyvika95
Переглядів: 9 | Завантажень: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Хмаринка світлин
Категорії розділу
Ми на карті Google
Наше опитування
Оцініть наш сайт
Всього відповідей: 76
Прогноз погоди
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Моя IP
Для перегляду сайту рекомендується використовувати браузери Mozilla Firefox, Opera або Google Chrome

54.197.142.219